386(286) a IDE disk

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 13 17:29:57 CEST 2005

Miroslav Sinko wrote:

> Tiez som si stiahol :-) Ano su tam presne 2 kusy 74x245.

> Tadeto cesta nevedie, ako som pisal: karta s radicom (dokonca 3) aj s
> pripojenym diskom na jednej zakladovke funguje uplne dokonale, ale na
> inych dvoch 386 a jednej 286 (tej, co podporuje typ 47) nefunguje.
> Chyba/problem bude skor v BIOSe tych zakladnych dosiek. No nic, pomaly
> idem domov, este 1 vecer tomu obetujem a potom pivnica :-)

No praveze mi nelezie do gebule, ak teda nema ten SuperIO ani jeden
register co sa tyka IDE, tak co sa da v BIOSe pokazit???

Tym vyschnutym kondikom by som chcel povedat, ze mozno ma ta doska, na
ktorej to ide, mensie impedancie v napajani po ISA slot nez tie ostatne
a ak ta karta zerie vac nez ma tak by to teoreticky mohol byt ten
rozdiel.  Dobre, je to len taka spekulacia, ale odstrihnut 2 kondiky
(viac tam sudruhovia z PRC ci pani z ROC urcite nedali) netrva nic....

wek