tvrzene vrtaky

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Říjen 13 16:00:30 CEST 2005

Ja mam vrtaky od Petra Zahradnika, kupoval je v Conradu (rekl by vam k
tomu asi vice, jake to jsou presne typy) a jsou vazne super. Sice
jeden prijde neco pres stovku, ale nedelaji _VUBEC_ zadne otrepy a
diry vypadaji jak z fabriky :) Ale jsou dost krehke, uz se mi jeden
podaril zlomit, kdyz jsem prevrtaval diru a nedrzel jsem pevne
desticku, ta se trochu hnula a...