OT: 386(286) a IDE disk

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 13 13:06:37 CEST 2005

To ja jsem dostal za odnos Compaq EP nejakej Celeron 300 (se zajimavym pasivnim chladicem a 150W zdrojem) a tu skrin ani nebylo potreba moc upravit, abych tam moh dat ATX P4 mainboard a silnejsi zdroj. Jen vyvrtat a vypilovat dve diry, jednu pro AGP kartu a druhou pro napajeci kabl ke zdroji. Proste pocitac se jen nepatrne lisil od ATX standardu.

P.K.