386(286) a IDE disk

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 13 12:42:55 CEST 2005

> :-)))

V takom pripade by som zacal pokracoval stiahnutim datasheetu a
pohrabanim sa v registroch toho superIO - tomu bud chyba nejaka
inicializacia zo strany BIOSu, alebo naopak, je nainicializovany
vadne... Toto by inak mozno odhalil ten inaksi radic - mozno prave taky
ako Kosta pise, za hrst 74xx, kde nejde nic nastavit a tym ani pokazit :-)

OK je to na dlhe zimne vecery... Ale sme sa aspon pobavili :-D

wek