OT: 386(286) a IDE disk

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Říjen 13 12:36:11 CEST 2005

Mam tu na stole compaq ktery po startu provede kontrolu pameti, napise ze je
ok a vzapeti hlaseni ze pamet je unsupported type a zastavi se...
Pritom kdyz vyresetuju setup tak najede s hlasenim ze nesouhlasi cas a tak
jsem si i spustil linux a memtest a pamet je v pohode.. Jen proste neni pro
tento typ compaq podporovana.. proste pakarna..
snesl jsem mu uz vsechny pameti siroko daleko a zadna se mu nelibi..
Flashnul jsem bios na posledni verzi ktera je k dispozici...  Je to Compaq
deskpro EN series SFF P3-450Mhz takze az takovy srot to neni..

nesetkal jste se s tim nekdo?

Tony OK1HMA

BTW to jsem taky jeste nevidel - v biosu zvolite jestli ma byt case
oteviratelna a nebo ne, a podle toho elektromagnet vysune nebo zasune
kolíček jistící otevreni case... :-)

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 13, 2005 12:02 PM
Subject: Re: OT: 386(286) a IDE disk

Ano, tu som tiez nasiel. Su tam aj karty radicov, ake mam (nemam uplne
rovnake tie karty, hoci vsetky maju ten isty riadiaci obvod). No ale
ohladom IDE sa tam nastavuje vypnut/zapnut, pripadne adresa 80H/81H.
Poskusane vsetko - bez vysledku. No ved nevadi, nejak vela casu do toho
investovat nemienim :-)

miro