386(286) a IDE disk

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 13 12:20:06 CEST 2005

--- MK <info@mcu.cz> wrote:

> Ale byly - mam nekde doma ve sklepe jak 386SX tak i 386DX s radici na
> MB
> A bezpecne vim, ze se delaly i 286/20 s radici na MB. Mimochodem, mam
> v tom
> sklepe
> i XTcko s radici v jednodeskovem provedeni

Hmmm...

> Zacal bych odpojenim HDD, pouze vsunuty radic - co se ozve.
> Pak bych nastavil disk s priblizne (mensi nez realne) shodnymi
> parametry.

Ci bez HDD alebo s HDD - "HDD controller fail". Zaraza ma to, ze v
jednej zakladovke to funguje (a s viacerymi kartami radicov) a v inych
nie. Skusim este tie mensie parametre, aj ked 128MB snad na doby
386-tiek nebolo vela, sam som robil v predchadzajucej praci na 386DX/40
+ 120MB HDD.

> A pak bych to zahodil do toho sklepa (nostalgie) nebo kontejneru
> :-)))))

Tak tak, tuto konferu som skusil ako poslednu moznost pred "sklepom",
vyhadzovat je to skoda :-)

miro

http://mail.yahoo.com