OT: 386(286) a IDE disk

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 13 11:34:23 CEST 2005

Jasne, je to mozne. Len sa mi to pri 386 nezda. V jednej doske s
386DX-40 to funguje a v inej s tym istym CPU a dalsej s 386DX-25 nie...
Najviac divne mi je to, ze v tej jednej po nastaveni cisel zrata
spravne 128MB a v tych dalsich uplne rovnako a zle 122MB. Aha!! Ibazeby
to ratal este poctivo, ze 128 000 000B = 122MB. U novych zakladnych
dosiek a diskov je to uz skor vynimka, lepsie vyzera vyssie cislo a tak
128 000 000 = 128MB :-(

miro

http://mail.yahoo.com