Vyvojova deska PIC

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Říjen 13 11:32:55 CEST 2005

Jo, presne to jsem chtel taky napsat a nejak jsem na to pozapomnel. Akorat k
tomu Chiponu, ci jak se to jmenuje, je udelany bootloader a ten s 18Fxxx
pochopitelne nebude fungovat, ale da se pouzit nejaky jiny (ja treba pro
PIC18 pouzivam tenhle
http://www.etc.ugal.ro/cchiculita/software/picbootloader.htm).

Dusan Dolezal