Vyvojova deska s 51

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Říjen 12 15:50:34 CEST 2005

minimalne je treba, aby komunikace pri programovani byla oboustranna. Proc
nepouzijete MAXe na desce? Reset a PSEN muzete ovladat ridicimi piny RS232
nebo runce, oboji ma vyhody i nevyhody. U ED2 je IMHO zbytecne davat
watchdog, ma ho v sobe vcetne detekce podpeti. Pak mi pripadnou zbytecne
odpory.
La'd"a