Eagle - load error 296

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Středa Říjen 12 15:33:33 CEST 2005

A nevedel by nekdo jak prekonvertovat soubor z novejsi >4.11 do 4.09>
starsi verze ?

diky
Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Wednesday, October 12, 2005 3:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Eagle - load error 296

Lubos Ruckl mi poslal funkcni schema i postup jak zminovany problem
odstranil.
Skutecne funguje.

1) Otevrel jsem AVR_1.sch (vse v Eagle 4.11)
2) Group -> Cut
3) New file -> Paste -> Save As AVR_3.sch
4) Eagle_LegaliZer -f AVR_3.sch (Eagle Legalizer v1.2_E4.15)

Fakt pekne, usetril mi cas straveny nad prekreslovanim minimalne jednoho
schematka. Nic to vsak nemeni na podstate problemu - Proc se nenecha
prenest soubor z jedne legalni verze do druhe opet legalni
???

S pozdravem
MK