Presnost NC stroju

Prichy prichy@volny.cz
Úterý Říjen 11 19:36:01 CEST 2005

Dekuji vsem za odpovedi....bohuzel jsem se nedostal k reakci driv.

Popisu muj....zatim nedokonceny polotovar frezky.

 - zarizeni je z vetsiny postaveno na profilech z hliniku...nevim, jak
se to presne jmenuje,
    jsou to tatove ty univerzalni profily...s pripravenymi drazkami na
spojovani apod.
    ( v tuhosti bych nevidel problem)
 - posuvy jsou co dum dal, ovsem vse kulickove....subjektivne bez vuli :-)
 -  zakladni problem jsou posuv srouby....je to normalni "zavitovka"
prumer 8mm
     kde se snazime vyrobit neco jako predepnutou matici
      ( kulickove srouby jsou udajne dost drahe, tak jsem to zatim, i
kdyz me to
         mrzi veresil takto)
 - krokove motory 200 kroku na otacku
 - drivery motoru 2* vexta UD2115 + 1*Nippon pulse motor CD-402U
    (bohuzel nemam manualy, kdyby se nekdo nasel, kdo ma nejake info.
      moc prosim :-) )
 - jako vreteno, jsem pouzil nejakou "hlavicku" z Gesu...typ uz nevim
 - motor vretene ss 5500 ot/min  zprevodovano 4*   . prikon motoru 140W
    (bude tech 140 wattu stacit???)

Ridit bych to chtel  pres LPT pomoci bud CNCpro...dos
nebo KCam4 windows

Co ocekavam

gravirovani/frezovani do materialu  plast, plexi, hlinik, mosaz....mozna
 i vyjimecne zelezo    (uvidime jak se to bude chovat)
nastroje od 0,5mm do 6mm (spis na srovnani plochy apod.)

vyrobky: formy pro liti olova, epoxidu a PVC mozna nejaky ten "umelecky"
kousek v podobe vyfrezovane fotky ci obrazku

ted se mi zda, ze vami uvadene chyby s pouzitim hobby frezek (vetsinou
vestsi nez 0,1)
jsou velike...ale dost mozna, ze mam opravdu velke iluze :-D

Diky za pripominky, info apod.....Prichy