[OT]:Navstevnost stranek

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Úterý Říjen 11 15:58:59 CEST 2005

Ide o to, ze ked si otvorim prvu stranku a v nej kliknem trebars "laboratorne
pristroje" a stihnem to do 30 sekund, som v kategorii navstev do 30s aj ked tu
poslednu citam a studujem aj den. Ci som ju zavrel, prepisal odkaz na iny
server alebo ju mam stale v prehliadaci uz server nijak nezisti, pokym znova
nekliknem na nieco na tom istom servri...

Jaro Rybarik