[OT]:Navstevnost stranek

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Říjen 11 15:39:16 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 11.10.2005:

> Takovouhle mam tabulku za rijen (jine mesice jsou obdobne). Vetsina
> navstevniku na stranky zavita jenom velmi kratce. Zrejme hledali
> neco jineho, tak sli zase o dum dal. Pripada mi to hodne, ale mozna
> je to obvykle procento, tak se ptam, jestli se tim mam nejak
> zabyvat.

Nevim, o kterem webu je rec, ale predpokladam tedy, ze se jedna o web
http://www.snailinstruments.com, tak je to zcela logicke - ja ty
stranky prolitnu za mene nez 30 sekund, moc jich tam opravdu neni.

A pokud nekdo eventuelne skonci na nejake delsi strance, kterou si
chce celou precist, tak webovy server nemuze zjistit, jak dlouho ji
onen clovek cte, kdyz pak prohlizec zavre, protoze nic jineho
zajimaveho tam uz pro nej neni.

PS: Nechapej to prosim jako kritiku Tveho webu. Chci jen poradit.
Pokud chces lepe merit cas straveny na webu, je treba udelat hodne
stranek nebo ty soucasne alespon rozdelit, aby ten navstevnik musel
klikat, jinak totiz poradne nezjistis, co na tech dvou az trech
strankach dela.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem