Stranky HW.CZ - chyba nebo umysl?

Vít Olmr olmr@HW.cz
Úterý Říjen 11 10:52:07 CEST 2005

Jojo, Toto je bohuzel veliky problem a predem se za nej omlouvame. Pokusili
jsme se uchovat alespon nejake clanky na puvodnich adresach, byt za cenu
rozbiti jejich grafiky, ale ne vzdy to slo a puvodni system byl uz vzhledem
k rozsahlosti HW dale neudrzitelny.

Pokud jde o archiv konference, tak starsi prispevky jsou na adrese
http://archiv.hw.cz/ nove pak jiz standardne v archivu
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/

Bohuzel Google je ponekud opozdeny a stale eviduje i adresu list.gin.
Snazime se mu nyni vysvetlit, aby si odkazy preindexovat.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759