Stranky HW.CZ - chyba nebo umysl?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Říjen 11 10:21:16 CEST 2005

Zdenek napsal(a):
> Nedari se mi ulozit tyto stranky (Ulozit jako...). Pouzivam FF. Zobrazi
> se chyba: "Odkaz nelze ulozit. Webova stranka mohla byt odstanena nebo
> se zmenil jeji nazev"
>
> Jde to nejak obejit? Nejsem on-line, takze jsem si zajimave clanky
> ukladal pro pozdejsi precteni.

Maji tam jakysi "figl", napriklad clanek "Kapacitni senzory priblizeni"
ma ve skutecnosti adresu
http://www.hw.cz/O-nas-kontakty/automatizace.hw.cz/ART1405-Kapacitni-senzory-priblizeni.html
ale po kliknuti na nej se v adresnim radku objevi presmerovani na
http://www.hw.cz/externi/1405/

Ten puvodni link by asi ulozit sel. Stejne tak "index" na
http://www.hw.cz ulozit normalne jde.

Jinak pro offline prohlizeni doporucuji pouzivat stazeni stranek pomoci
http://www.httrack.com - trochu narocnejsi na nastaveni, ale kdyz ho
pochopite, tak nema konkurenci. Jsem presvedcen, ze by zvladnul i
takovehle obezlicky. Hlavne se da pouzivat inkrementalni stahovani -
cili pouze nove veci.

--
Jirka