Stranky HW.CZ - chyba nebo umysl?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Říjen 11 10:15:05 CEST 2005

Me spis stve, ze stranky totalne predelali, takze kdyz najde neco
google, tak se to stejne nezobrazi, resp. zobrazi se chyba stranka
nenalezena... jediny co jde je v google archiv, ale to zas neni s
obrazkama. Dalsi vec je ta, ze zrusili (presunuli) archiv teto
konference, takze to co najde google neexistuje a nezobrazi se (jedine
z archivu google)...