OT: suciastkari a jazyk

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Říjen 11 10:12:46 CEST 2005

Jan Waclawek napsal(a):
> V suvislosti s prispevkom p.Zahradnika som troska browsoval a... Mozno
> je problem v tom, ze Slovaci a Cesi si uz navzajom prestavaju rozumiet?

Nemyslim. Spis je to tim, ze jak v CZ, tak v SK je rada primitivu, pro
ktere je znalost materstiny naprosto nevyznamny a obtezujici detail. Je
to ovsem plne v souladu s dnes vnucovanymi zebricky hodnot.

BTW: v sobotu jsem byl na setkani x let po skonceni VS a asi nejlip jsem
si tam popovidal s byvalym spoluzakem Slovakem. Rikal jsem si pritom,
jak je ta slovenstina libozvucna (on navic mluvi temer spisovne a nema
zadne nareci) a tim vic jsem nechapal, jak dnesni mladi tu rec casto
vubec neberou.

Ale to nic, skonceme to. Je to skutecne OT.

--
Jirka