Problem s SPI u LPC2106

Karel Werner k.werner@seznam.cz
Úterý Říjen 11 09:06:32 CEST 2005

Zdravim vsechny,
muzete mi, prosim nekdo poradit? Zacinam s LPC2106. Uarty se mi podarilo
rozchodit napoprve i pod prerusenim, ale SPI se tvrde brani. Mam ho
nastaveny jako master: PINSEL0=0x5500; SPCR=0x30;SPCCR=0x80;.Po zapisu do
SPDR se nic nedeje. Kdyz nastavim piny SPI jako GPIO-vystup, daji se
nastavit do pozadovane urovne bez problemu. Takze nejspis budou funkcni.
Zkousel jsem zapsat i do PCONP 0x3be (to by tam melo byt take po resetu),
ale nepomohlo to. Dalsi duvod, kvuli kteremu by SPI nemelo fungovat,jsem
nenasel. Zatim to zkousim s uVision 3v3.03 od Keilu. Diky za kazdy napad.
Karel