Preruseni v PIC

Snail Instruments snail@iol.cz
Pondělí Říjen 10 21:04:50 CEST 2005

>Potrebuji generovat u PIC16f628 kvuli internimu udrzovani casu preruseni
>kazdych 0.1s. Muzete mi poradit jestli to je ten spravny postup ?

Vzhledem k vykonnosti procesoru si vetsinou muzete dovolit ten luxus
pracovat pouze v hlavnim programu (nepouzivat preruseni). Hlavni smycka by
mela probehnout za kratsi interval, nezli je pripustna odchylka mereni
casu, zde asi 50ms, coz znamena 50000 instrukci pri pouzite frekvenci
krystalu. Pokud neni treba pocitat inverzni hyperbolicky cosinus na deset
platnych mist, melo by to na vetsinu ukolu stacit.

J. Hanzal