Presnost NC stroju

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Říjen 10 15:20:47 CEST 2005

Dobry den.

Muzu pripojit, takze kdyz mam hobby cnc frezku, krok. motory 200 kroku
na otacku
a stoupani 1,25 znamena to presnost     1,25/200?? samozrejmne, pokud
nebudu pocitat
vule, ktere se mi zatim dari eliminovat :-)

Navic nektere programy jsou schopny provadet  "backlash" jak jsem zjistil.

nechci si delat velke iluze, ale budu schopen frezovat s presnosti  na
0,02-0,05mm?
Ma mozna najivni predstava je, ze ano, ma nekdo zkusenosti a byl by
schopen to potvrdit/vyvratit???

Dekuji prichy

PS: o rychlost mi moc ani nejde