odchytavani mailu na SMTP serveru

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Říjen 10 09:17:18 CEST 2005

Spis nez odchycenim se tohle IMHO stava zawormovanim pocitace prijemce.
Dnesni wormy se snazi co nejvice nafakeovat mail, kterym se pak samy
rozesilaji tak, aby se alespon nektery z prijemcu nechal chytit. Pouzivaji
tedy subjecty, nazvy priloh, adresy odesilatele a zrejme i casti tel mailu,
ktere ziskavaji z realnych mailu, aby to co nejvic pripominalo realitu.

Jakub Serych