AT kavesnice PC - PIC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Říjen 10 08:23:22 CEST 2005

Ja osobne si myslim, ze PC s klavesnici komunikuje jen jednosmerne - tzn. smer klavesnice --> PC.

Jinak jeden muj znamy si delal MP3 prehravac z PC a mel tam mj. i nejaky Atmel 89C2051, kterym tu klavesnici castecne simuloval - proste byla pripojena klavesnice a kdyz zmackl tlacitko na panelu toho prehravace, tak relatko preplo na Atmel a po provedeni prikazu zas pripojil zpatky klavesnici (zrejme jen data a clock signaly).

P.K.