Kde ziskat vykres obrysu karty do PC?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Říjen 9 17:20:28 CEST 2005

IMHO presnost scanneru je dostatecna. Bezne scanuji plosnaky z casopisu
(scanner HP) a kdyz je pak vytisknu ve stejnem rozliseni na laserovce na
folii a tu prilozim k puvodnimu obrazku v casopise, sedi to jak p...l na
hrnci. Myslim, ze nepresnost samotneho vykresu (vlhkost papiru a s ni
souvisejici velikost a dalsi podobne vlivy) jsou vetsi nez nepresnost
scanneru.
Jedine co by mohlo zanaset vetsi chybu je IMHO pouze nemoznost dokonale
pritisknout plosnak ke sklu scanneru (kvuli soucastkam nebo zapajenym
vyvodum).

Jakub Serych