Regulovatelny zdroj napeti 0-80V/50-100mA z 12V

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Říjen 9 14:36:37 CEST 2005

Uz to nejspis mate vyresene, ale zrovna jsem si to zkusmo zapojil na
nepajivem poli. NE555ka, OZ, MOSFET, par smeti okolo a bylo hotovo. S
mensi zatezi to slo na destickovou 9V baterii do 100V. Dle simulace by
to v pohode melo jet pres 120V
pri 100mA, napetove regulovatelne.
Marek