Kde ziskat vykres obrysu karty do PC?

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Říjen 9 10:37:28 CEST 2005

Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> Prisla zasilka grafickych karet, kde nebyly zcela presne dodrzeny
> rozmery - kdyz karta se zasunula do slotu a prisroubovala k zadni
> stene, tak mela tendenci se ze slotu vysunout. Prislo se na to az
> pri osazovani. Napadlo mne, kdybych mel obrysovy vykres (DWG,
> DXF) jak ma vypadat karta, nebyl by takovy problem skutecnou
> kartu oskenovat a s tim vykresem porovnat, takze by se ukazalo,
> kde a jak moc se od idealniho rozmeru lisi. Bylo by to jednodussi
> a rychlejsi nez vsechny rozmery premerovat. Pro predstavu: Takhle
> http://sweb.cz/ing.kotlaba/Deska.jpg
> [...]

Jo a jinak (pokud se jedna o uchyceni PCI karty k zadni stene PC) bych
tipoval spis na spatne vyrobenou ci spatne pripevnenou "savli" (tedy
plechovy uhelnik) karty. Tam podle mych zkusenosti nemuze byt o nejake
presnosti moc rec. To lze nejrychleji napravit klestemi, tedy prihnutim
casti s otvorem pro sroub....

Samozrejme se taky muze podilet ne zcela presna poloha motherboard <->
chassis.

--
Jirka