Re: OT Tiskárna na samolepky

aze azehw@volny.cz
Pátek Říjen 7 18:00:40 CEST 2005

Počeštěnou verzi SW Zweckform mám už dlouho, před lety jsem ji koupil na
Invexu. Občas jsem
jej používal. Dnes jsem jej oprášil a budeme ty štítky tisknout z archů A4
taky, ten traktorový pás se samolepkami už stejně dochází a bude to bez
problémů. Levná laserovka PP1350W to řeší. Na poštovní poukázky a podací
lístky vyhovuje i ta LQ570...
AZE

Používáme normální nálepky na A4ce 8x3 na stránce a program Zweckform od
Avery ... existuje spousta náhrad ...

mimoto nějakou dobu uvažuju o tom, že bych si napsal soft pro vypisování
štítků / podacích lístků / lepek na profi balík + tisk logu kdy co komu
šlo .. ale lenost to zatím vede a nejspší skončím na něčem komerčním ;)

T.V.