Dotaz na pritomne radioamatery

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Říjen 7 17:16:19 CEST 2005

Nenapsal jsi v jakem to bylo roce. Mozna by to bylo zajimave.
Vim, ze byli radioamateri, kteri to meli primo za ukol a spousta jich byla u
STB.
Ja jsem nikdy nikomu neublizil,
na nikoho nic nenahlasil,
v STB nebyl a moje jmeno tam proste nenajdes.
Tecka.
Jindra Polivka

> Urcita pravidla mas zachovavat kdykoliv jindy v zivote, treba ze nemas
> krast a nebo posilat lidi do prdele na CB. A je jedno, jestli jsi nebo
> nejsi "radioamater".

Osobne si vyhrazuji pravo kohokoliv, komu predtim slusne slovo nepomohlo,
poslat i do te nejhlubsi prdele na svete.

Ostatne moje zkusenost s radioamatery byla takovahle.
Na VKV jsem se bez licence pripojil na PR, jo vim, dopusstil jsem se
poruseni
nejakeho pravidla, mozna jsem to nemel delat, ale chtel jsem to zkusit a
cekat na licensi jenom kvuli vyzkouseni to se mi nechtelo.
Ostatne bylo mi sestnact.
Predesilam, ze z PR softu jsem, vyndal vsechny svoje osobni informace a to
100%, resp jsem nainstaloval novou cistou kopii softu, kde byly jen
nejnutnejsi veci, jako vymyslena znacka a tak. Jinak same defaultni hodnoty.
Psal jsem si tam nekolik malo minut s clovekem ktery uz licensi mel.
Nebylo to urcite dele nez pul hodiny a pak jsem se na to vykaslal, vedel
jsem
ze to nemam delat.
Co se nestalo.
Obema nam prisly korespondaky postou, kde mne vyhrozovali kdovicim a jemu
nevic odebranim license.
On dle meho nazoru nic neporusil, pomineme-li fakt, ze to byl muj spoluzak
ze
stredni skoly a ze vedel, ze ja tam nemam co delat, ale o tom jsme v eteru
nepronesli ani slovo.
Uvital bych kdyby mne nekdo radsi poslal pekne zostra doprdele, nez aby si
svymi estebackymi kanaly zjistoval nasi vzajemnou souvislost, kontakty a tim
mi zkazil cely nahled na radioamatery jako takove.
Kdyby mne primo v eteru sprcal, tak bych to bral ferove a treba bych uz za
pul
roku za rok, taky licensi mnel abych se mu v eteru mohl osobne omluvit.