Dotaz na pritomne radioamatery

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Říjen 7 16:16:33 CEST 2005

Jen se vyjadrim k tomu memu rozdeleni na CB, VKV a KV, pripadne morse.
Je to celkem jednoduche, cim vice umu a uceni tomu musis venovat, tim vice te bude mrzet, kdyz te ostatni z kolektivu vylouci.
Na CB investujes 1000 babek a komunikujes. Kazdeho posles do pr*ele a je ti to jedno.
Na VKV a na prevadecich uz to stoji vice a uz jsi "radioamater" a mas zachovavat urcita pravidla. Lec, lehko nabyl, lehko pozbyl je tady taky namiste.
Na KV uz jsou vetsinou otreli borci (neber to prosim jako nejkake vytahovani ), kteri si prosli treba i tim CB vcetne toho chovani, prosli treba i pres VKV a take vcetne prohresku, a pak dosahli na onu metu a TE BY SI MEL CLOVEK VAZIT.
Tak to proste je.
Nerozlisuju nikoho podle toho kdo umi morse a kdo ne ( a ver mi, ze jsem v morse opravdu dobrej ).
Beru kazdeho kdo se chytne radia a rozsiri rady radioamateru. Kdyz vidim kazdy rok na mezinarodnim setkani radioamateru jak se schazime stale starsi a starsi a mladejch moc nepribyva, tak je mi trochu smutno.
Ale co se da delat, pokrok jde kupredu a treba takhle bylo smutno i nejakemu faraonovi kdyz zanikaly hlinene desticky.
Jindra Polivka

  ----- Original Message -----
  From: Snehulak
  To: HW-news
  Sent: Friday, October 07, 2005 3:36 PM
  Subject: Re: Dotaz na pritomne radioamatery

  >Neco vic ? co to znamena ?

  Znamena to to , ze se na cloveka ktery se do toho dostava divaji dost zvrchu a jejich posmesky , ze jim zname veci zacatecnici neznaji mi pripadaji analogicke s uzivateli linuxu, kteri se na obycejne uzivatele nebo na ty co se teprv chteji neco naucit divaji jako na lamy . Samozrejme vsechno je v lidech tak jsem mozna narazil na spatne lidi a rozhodne jsem nechtel zobecnovat nebo nekoho urazit. Jinak i ja jsem byl radioamater nekolik let tak trochu zkusenosti mam . I kdyz me bavily hlavne datove prenosy jako je packet radio atd... Dokonce jsme tady ve meste meli zrizeny nod a bbs jenze potom nastoupil internet a bastlit se s necim takovym jako datove prenosy 1k2 nebo 9k6 half duplex me prestalo bavit :) Jinak mas pravdu , ale nelibi se mi zase to tve rozdeleni na ty co umi morse na VKV a ty ostatni "lamy" na CB. Nebyt toho CB tak se spousta ted dobrych radioamateru ani k tomu nedostane. Holt nejak se zacit musi.

  snehulak