Dotaz na pritomne radioamatery

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Říjen 7 15:19:26 CEST 2005

Presne tak. Pokud si neco postavim, smim s tim vysilat jen tam kde mi to
dovoluje radioamaterska licence. Za podminek v ni uvedenych.
Na druhou stranu to co uvadite - az na drobne vyjimky - to co si radioamater
sam postavi mimo pasma nevysila.
a naopak, vsechny v soucasnosti prodavane radioamaterske stanice maji
homologaci..

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 07, 2005 2:45 PM
Subject: RE: Dotaz na pritomne radioamatery

No pletu a nepletu.

Ted mi ale doslo - podle toho co pisete. Pokud tedy radioamaterm vlastni Tx,
ktery nemusi mit jak chapu homologaci nebot radioamater si pohlida aby
vysilal jen na radioamaterskem pasmu treba 28MHz. Chapu tedy dobre, ze s
timhle Tx nema co delat na CB pasmu? Jeho vysilani, prestoze dodrzuje vykon
a vsechny nalezitosti, porusuje VO v tom ze stanice nema homologaci. To same
samozrejme treba PMRkovem pasmu.

Myslim, ze vetsina radioamateru bez skrupuli se na tyhle pasma preladi a
klidne vysila.

RadekCX