OT makrovlny, Was: 433 Mhz nebo 868 Mhz / 915 Mhz

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Říjen 7 14:41:28 CEST 2005

Ani nevies aku mas pravdu :-) Ked sme ziadali o vypracovanie cenovej
ponuky na vyrobu asi 7km tych velkych vlnovodov co boli pouzite v
predoslom systeme mikrovlnna firma dala take cislo ze sa vsetkym
pretocili panenky.
Nakoniec sa to zadalo firme co vyraba vzduchotechniku niekde v
spanielsku a cena bola 1/10 (slovom 1/10) predoslej.
b.