Daruji TV SONY

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Říjen 7 14:14:43 CEST 2005

Mam zajem.
Danhard
-----------------------

Zdravím,

za odnos a odvoz daruji zdarma TV SONY TRINITRON KV-29K.
Je to 4:3 100 Hz TV s uhlopříčkou 72 cm, je asi 7 nebo kolik let stará,
umí různé klasické funkce typu Teletext, PIP atd.
Součástí je dálkové ovládání, manuál (snad ho někde vyhrabu) a servisní
manuál jako PDF soubor.

TV trpí jednou vadou. Po zapnutí funguje normálně, ale po nějaké době
(řádově minuty) vypadne obraz. Aby obraz znovu naskočil, je nutné špejlí
šťouchnout do desky plošných spojů která je nasazena vzadu na obrazovce.
Obraz naskočí a po nějaké době zase vypadne. Nebo taky nevypadne a TV
hraje celý večer bez problémů.
Někdy obraz po čase sám naskočí i bez šťourání. Závada je tedy patrně
rázu mechanického.

Zkoušel jsem najít závadu (hledal jsem studené spoje, pár podezřelých
spojů jsem zaletoval pořádně atd.) ale k ničemu to nevedlo, nejspíš
proto, že jsem závadu hledal jen při vypnutém přístroji. Na té desce
totiž vede napětí 1000V a 800V ke kterému mám příliš velký respekt než
abych se v tom šťoural za provozu.

Vláčet to do autorisované opravny se mi fakt nechtělo (jsou to 4 patra
bez výtahu) a tak jsem to raději použil doma jako záminku k pořízení
nové širokoúhlé LCD TV. :-)

Takže pokud by tu TV někdo chtěl na opravu a pak třeba na chatu nebo
tak, dejte mi do mailu vědět. TV je k odběru v Praze 5 Radotíně.

Zdraví PavelK