Dotaz na pritomne radioamatery

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Říjen 7 13:30:52 CEST 2005

 Jenze ja jsem psal, ze si psotavi vysilac ktery bude splnovat veskere
nalezitosti standardniho provozu na modelarskem pasmu. Tedy ne ze si bude
delat co chce a kde chce. :-)

Dle meho je neco takoveho trivialni zalezitost a jak jsem posledni dobou
nahlizel do VF koncu ruznych vysilacu pro RC tak neco takoveho musi
splichtit snad uplne kazdy.

Abych popsal situaci jak jsem se na neco takoveho dostal. Nekdo se
rozciloval jak to ze nekdo leta jeste s RC vysilacem Modela prestoze uz
35MHz a FM modulace a ze jakmile nekoho uvidi s tim letat tak mu to rozslape
(zadna Modela uz nema platnou homologaci).
Poukazal jsem na to, ze pritomny muze byt radioamater, ktery muze mit
vysilac zmereny vysperkovany a ja nevim co jeste a homologaci mit nemusi a
je vse OK (ted jste mi vysvetlili ze to tak neni). I kdyz moc nechapu proc -
pro radioamatera zvykleho delat si vlastni zarizeni je neco takoveho preci
prace na odpoledne a bude to chodit stokrat lip a cisteji nez tovarni
osizenej bazmek kvuli cene.

RadekCX