X51 J-TAG

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pátek Říjen 7 13:00:06 CEST 2005

Ano jtag se hodi hlavne pro ladeni a sledovani programu primo na
aplikacni pcb.
Program pokud je ladeny v aplikaci pres jtag, tak program samozrejme
bezi plnou rychlosti v mcu, ale kdykoliv mate moznost beh programu
pozastavit nebo krokovat, porpipadne coz je hodne bezne take definovat
breakpointy. Jednodussi procesory jako levnejsi Silabs maji breakpoty
omezene, kdy se breakpoint spusti na urcite adrese kodu, ale uz k neme
nelze nadefinovat dalsi podminky, coz u plnohodnotneho jtagu je mozne.
Ja osobne vetsinou ladim programy primo v aplikaci nez v simulatoru.

Milan MCM napsal(a):

>Měl jsem zde dotaz na KIT pro x51 procy v rámci SŠ výuky.
>
>Já osobně jsem zatím používal pouze od Atmela starší věci jako je 2051
>,89c52 a 89C51ED2 více jsem zatím nepotřeboval
>pak mám doma ještě ADCu812 ale ještě jsem ho nepoužil.
>
>Více méně zaznělo zde slovo J-TAG , vzhledem ke zkušenostem které nejsou
>příliš veliké jaksi nemám zkušenost s J-TAG
>a tak co by začátečník bych se chtěl optat zda by někdo vysvětlil - když
>máme ten pátek - k čemu je J-TAG dobrý.
>Zaznělo zde že mužu sledovat běh aplikace v reálu .
>
>Trošku odbočím , narazil jsem na problém a přišel na řadu pokus o SW
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0540-6, 06.10.2005
Testovano: 7.10.2005 13:00:12