Obrabeci stroje Quantum RE: CNC frezka od 1BOW v Brne

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Říjen 7 12:30:44 CEST 2005

Prodávají CNC soupravu i jako stavebnici (klasika - nepřímé
odměřování, převodovky přidělané na šrouby), určitě to půjde udělat
dodatečně. Doporučoval bych se poptat na verzi s kuličkovými šrouby,
na veletrhu ji nabízeli. Dobrý frézař umí i na klumpru dělat na
setinu ale kuličky jsou holt kuličky :-)

Aleš Procháska