Obrabeci stroje Quantum RE: CNC frezka od 1BOW v Brne

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Říjen 7 11:23:51 CEST 2005

Kdyz jsme u toho prohlizel jsem ten web 1BOW a padla mi do oka frezka
http://www.1bow.cz/index.php?lang=cz&pid=1&action=detail&main=&path=Akce&obj
cislo=3338116&vyr=4

Mate nekdo primou zkusenost s vyrobky Quantum? Co se tyka kality provedeni?
Sice zde v CB maji prodejce, ale necekam ze ji bude mit na krame. A do
Olomouce to mam docela z ruky. Nerad bych kupoval neco na blind.

RadekCX