dotaz k GPS v IPAQ

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Říjen 7 10:05:28 CEST 2005

Aha, takze i ja jsem se zas dozvedel neco noveho. Ve svete GPSek
integrovanych do ruznych zarizeni neni dlouhy start pripustny, takze se to
resi Internetem. Zajimave.

Moje Garmin Vista startuje teple necelou minutu, polostudene (kdyz byly
vytazeny baterky) asi do tri minut a uplne studene (poprve nebo kdyz se
presunete na druhy konec zemekoule) cca 10 minut - ctvrt hodiny (pokud ji
nedate priblizne casoprostorove souradnice, na ktere se Vas v takove situaci
zepta).
Na druhou stranu, kdyz ji necham s baterkama ve skrini pul roku, a pak ji
vytahnu, startuje budto teplym nebo maximalne tim polostudenym startem.

Pekny den

Jakub Serych