dotaz k GPS v IPAQ

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Říjen 7 09:11:50 CEST 2005

JG> Koupil jsem si HP IPAQ 6515, ma zabudovany GPS prijimac + mobil

JG> SW od GPS me nuti kazdy druhy den stahnout z internetu nejake
JG> aktualizace dat, asi poloh satelitu.

JG> Prosim o pouceni neznaleho jak to funguje. Kazdy prijimac si musi
JG> stahovat aktualizace z internetu? nebo ty polohy mu rovnez aktualizuji
JG> satelity pri prenosu?

Signal kazdeho satelitu obsahuje orientacni informace o drahach vsech
satelitu (slouzi pro informaci "co je nad obzorem") a presne udaje o
vlastni draze. Pro navigaci je samozrejme nutne mit tyto udaje k
dispozici, obvykle (u Garminu) se povoluje mit tyto informace stare
max. 4 hodiny. Jeden cyklus dat trva 3 minuty.

Rozhodne zadne stahovani z Internetu neni potreba.

Tomas