Re: OT: Chemikálie

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Říjen 7 08:50:43 CEST 2005

Nebo kyselina citronová, dá se vyšmelit od kuchaře ve vězeňské
kantýně :-). A když je nejhůř tak stačí i sliny. BTW, hezká legrace je
fenolftalein s kapkou draselného louhu, dává červené písmo které po pár
hodinách až dnech na vzduchu samo zmizí. Na modré jsem bohužel ještě
nenarazil.

Aleš Procháska