hyperterminal

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 22:26:50 CEST 2005

> Pred casem se tady rikalo, ze pro komunikaci po seriove lince je pouzitelny
> program Hyperterminal. Zkousel jsem ho pustit ve winxp, ale zacal po me

Pouzitelny je pokud neni na pocitaci nainstalovan jiny terminal, je
dobre se ho naucit pouzivat protoze pokud nekde jsou Widle tak je tam
vetsinou i Hyperterminal. Proste nouzovka. Ovsem na praci bych doporucil
jine programy jako treba TerraTerm coz je klasicky terminal a krome COM
umi i Ethernet. Pak treba ComPortMonitor
http://papouch.com/shop/scripts/soft/cpmonter.exe ktery umi i HEX a umi
sledovat 2 porty coz je idealni na odposlech komunikace. Dobry terminal,
ktery si posledni dobou ziskal moji oblibu ac jsem jej drive nemel rad,
je Terminal (autor zrejme nema fantazii)
http://bray.velenje.cx/avr/terminal/ Jeste celkem pekny je PComLite od
Moxy. Vsechny jsou free.

K nastaveni Hyperterminalu: Je potreba nenechat si vnutit telefoni
spojeni ale naopak mu vnutit COM. Pak je treba taky zadat ve
vlastnostech portu, ze nechcete rizeni toku dat protoze jinak defaultne
ceka na nahozene RTS. A pokud by jste hledal echo tak ho nehledejte,
neni tam, proste nejaky ynteligent to nazval "Psane znaky lokalne
opisovat" (ani v anglicke verzi to neni echo ale take vyceslovny vyraz)
a velmi dobre to schoval, je treba se k tomu proklikat, pak to funguje
jako echo.

Pavel