hyperterminal

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 6 21:57:36 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 6.10.2005:

> Pred casem se tady rikalo, ze pro komunikaci po seriove lince je
> pouzitelny program Hyperterminal. Zkousel jsem ho pustit ve winxp,
> ale zacal po me chtit nastaveni modemu a kdyz jsem ho chtel tipnout,
> choval se agresivně a nechtel se nechat, pry dokud vsechno nevyplnim
> :-) Opravdu tenhle program nekdo pouziva na pokusy se seriovou
> linkou? Nerad bych si rozes**l nastaveni internetu.

Musis vybrat, ze chces COM port a pak nastavis rychlost a je to.
Spustis, napises nazev spojeni (treba aaa), pak uplne dole "pripojit
pomoci" vyberes COM1, das OK a nastavis rychlost a je to.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz