Vodiva guma "v metrazi"

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 6 16:39:53 CEST 2005

Dobry den,

shanim zbozi, ktere jsem doposud mel za naprostou samozrejmost
dostupnou skoro v samoobsluhach, ale ted nejak nemohu prodejce
naleznout.

Shanim vodivou gumu vetsi plochy (cili ne k LCD displeji), rekneme
decimetry az pul metru. Rovnomerne vodivou i vodivou pouze (nebo
vice) v jednom smeru.

Driv jsem na to koukal ve vylohach, vychazely ruzne konstrukce
silomeru (a snad i bicich) s ni, ale ted ji nevidim ani v katalogu
PS-electronic, ani GM, ani Conrada. Kdyz hledam na webu, nabizeji se
mi dokola same gumy k displejum.

Poradite, kde sehnat poradny (a pokudmozno levny) kus vodive gumy v
homogennim i pricnem provedeni?

Dekuji a omlouvam se, pokud je odpoved pro vetsinu z Vas
samozrejmosti.
Zdravi Marek P.