K veci: prerusovani vlaken prispevku

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 14:41:21 CEST 2005

To delaji nektere freemaily (mj. centrum.cz), protoze nedavaji do hlavicky mejlu "in-reply-to" a pak se to takhle rozdrobi...

Paradoxne webove rozhrani umi zobrazovat mejly po vlaknech, takze mi to taky vadi, ale nemuzu s tim nic delat, na helpline jsem jim uz psal, odpovedeli, ze se na to podivaji.

P.K.