Re: Aproximace sinusovky -- pokus o smysluplnejsi reseni

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 6 14:16:16 CEST 2005

Ahoj Vojto,

> No podle mě je dobrým parametrem výkon harmonických vůči základní
> frekvenci.
> A ten je IMHO vyšší u obyčejného obdélníku než u 0,1,0,-1.
> Nejsem si ale jistý, zda nerovnoměrným rozložením těchto
> intervalů nelze dosáhnout ještě lepších výsledků.

v uvedenem postupu jsem pracoval presne podle tohoto parametru (z
vykonoveho hlediska, tak pracuje napriklad i Fourierova
transformace).

Zda se to divne, ale skutecne to vychazi pro obdelnik lepe nez pro
tech 0,1,0,-1. Nemam ted cas to odvozovat, ale kdyztak si to
zintegruj a uvidis.

Zdar!
Marek.