Re: Aproximace sinusovky -- pokus o smysluplnejsi reseni

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 6 13:58:38 CEST 2005

No podle mě je dobrým parametrem výkon harmonických vůči základní frekvenci.
A ten je IMHO vyšší u obyčejného obdélníku než u 0,1,0,-1.
Nejsem si ale jistý, zda nerovnoměrným rozložením těchto intervalů nelze dosáhnout ještě lepších výsledků.

Vojta Bubník