Stavebnice - kit - prodej

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Říjen 6 13:05:04 CEST 2005

No ja muzu poslouzit jenom se zkusenostmi z SS skoly na ktere jsem byl . Tam
se koupili UCB pic B k tomu laboratorni zdroje a ke skupine stolu proudovy
chranic takze v podstate nic nehrozilo. Ty PICy se daly pichnout primo do
kontaktniho pole a uz se zkouselo bastlilo atd....Bylo to myslim pro
seznameni uplne idealni pac jednim koncem to bylo spojene s kontaktni deskou
a druhy pomoci paraelniho kablu s PC a programovalo se v basicu . Jako
maturitni prace bylo treba ovladani nekolika krokovych motorku ruzna cidla
zkratka takovy maly robutek :)

snehulak