CNC frezka od 1BOW v Brne

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 6 11:14:09 CEST 2005

Posuvy X 280, Y 175, Z 380, otáčky plynule do 3000, vřeteno MK2, prý
připravená 4. osa na otočný stůl ale nevěděli to jistě :-)

Ve verzi jak by se mi to líbilo (tj. osazené kuličkovými šrouby) by to
bylo asi za 140 tisíc (připojuje se to k PC).

To co tam měli docela i frézovalo drážky do duralu, ale měli tam
trapézové šrouby a když dělali kruhovou drážku tak to na rozhraní
kvadrantů bylo poznat. Verzi na kuličkách ještě neměli.

Aleš Procháska