Ridici system - scifi technologie z USA

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Říjen 6 10:57:57 CEST 2005

Ja na tom nevidim nic spatneho - mozna kdybyste otevrel nejaka dvirka
raketoplanu nebo nejakeho dopravniho letadla tak byste zasnul jeste vic.

Vyrobce zde neni nucen setrit mistem (RJ nenosite v kapse u kosile) a tim
padem je na vsechno dost mista a taky ma vsechno sve misto. Nezapominejte,
ze ty masiny musi umet jet vetsinou non-stop a ve vsem moznem bordelu. A
pokud to dela co ma neni co resit.

RadekCX