OT: Neopravujte - nabídka nowých/starých věcí

David Kucera david@cybertex.cz
Čtvrtek Říjen 6 09:28:24 CEST 2005

myslim ze byste meli ocenit pristup Pana Kuby
v praci se mu naskytne moznost sehnat neco co normalne stoji nekolikrat
vice tak to slusne nabidne, to ze s tim mam jen starosti
a stoji ho to cas ktery je dnes nejdrasi a je ho malo a jeste z toho nic
nema, vim urcite ze to je na obdiv a ne na rejpani !

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427