AR 8/1977

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Říjen 6 09:17:36 CEST 2005

Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> (Uz to tu urcite bylo)
> Cim mam otevrit soubor .djvu?
> Ted mam W XP a prisny zakaz na svuj pocitac v zamestnani
> instalovat cokoli bez povoleni spravce site.

1) jaxi bych napred resil elementarni rozpor mezi vlastni vuli a tim, co
mi kdosi diktuje. Tento rozpor je jedinou pricinou Vaseho problemu. Ale
to sem nepatri a je to na dlouho.

2) co se mini "instalaci"? Starsi IrfanView (ale i ten novejsi pomoci
obezlicky) se da proste jen prekopirovat a pote spustit... Mnohem lepsi
na *.djvu je ale plugin do prohlizece primo od Lizardtech, ten se ovsem
instaluje.

Cili vecna rada: pokud chcete setrvavat v zavislosti a inteligentne to
vyresit, domluvte se se spravcem site na instalaci toho pluginu.

--
Jirka