RE: Neopravujte - nabídka nowých/starých věcí

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Čtvrtek Říjen 6 08:51:34 CEST 2005

No to neni vubec pochopitelny, protoze tato povinnost je ze zakona. A on se
ji nemuze jako prodejce zrici. Jeho chyba, ze neco koupi bez zaruky, nebo to
ma na sklade 2-3 roky. Pokud bych ja od nekoho takoveho nakoupil, tak s
klidem v prubehu 2 let budu jako koncovy uzivatel uplatnovat na prodejci
zaruku, a vyhraju i soudni pri vcetne nakladu.
Musi ten prodej prezentovat jinak, nez tak jak to provedl, to je asi jedine
reseni.
Howgh - je to OT.
JH

No proste nekdo nekde zjistil, ze ma plny sklad veci, ktere bud vyhodi nebo
za babku rozproda. Ze na to neni zaruka je celkem pochopitelny, pac ani jemu
uz zadnej dodavatel neda zaruku na zbozi, ktery mu prodal pred trema nebo
vice roky.

P.K.